Eindelijk betaalbare en heldere oplossingen voor ZZP’ers.

12 maart 2018

Met de lancering van een ‘one stop shop’ website krijgen ZZP’ers de ruimte om online zelf alle benodigde zaken voor een succesvol bedrijf bij één partij af te sluiten. Het gaat om betaalbare, flexibele en transparante oplossingen; van verzekeringen tot juridische dienstverlening.

In een tijd dat ondernemers graag zelf hun zaken online regelen en waarbij dienstverleners je om de oren vliegen, komt het nieuwe platform doorKees met een oplossing. Van het opstellen van algemene voorwaarden tot het verkrijgen van een gebruiksvriendelijk boekhoudprogramma: als ZZP’er kun je bij doorKees terecht voor al de benodigde documenten en diensten bij één platform, in samenwerking met verschillende partners zoals de Amersfoortse en e-Boekhouden. Dat allemaal met een persoonlijk toegewezen accountmanager die de ZZP’er en zijn bedrijf kent. Zo zorgt doorKees voor korte lijnen en snelle, effectieve oplossingen. 

Geen gedoe meer met het zoeken naar het juiste telefoonnummer of je afvragen welke zaken je nog meer geregeld moet hebben en bij wie; dit kan je voortaan allemaal overlaten aan één leverancier en één aanspreekpunt. 

Nieuw project geboren uit ervaring

Het doorKees platform is een nieuw initiatief van adviseurs met meer dan 25 jaar ervaring,  met Rotterdam als thuishaven. Oprichter Kees Post staat aan het hoofd van een team van fiscalisten, juristen, verzekerings- en belastingadviseurs. Zij zagen op de markt een behoefte ontstaan aan een eenvoudiger en tijdbesparender manier van dienstverlening. Kees Post vertelt ons: “ZZP’ers moeten op een andere manier bediend worden dan tot nu toe is gedaan. De one-stop-shop bij doorKees draagt daar aan bij. De gemiddelde ZZP’er houdt van simpel, helder en goedkoop. Daar hebben we getracht aan te voldoen met doorKees.”

Kees Post erkent dat de levensloop van een ZZP’er soms dynamisch, onzeker en complex is. Om de ZZP’er in zijn behoefte te voorzien is het belangrijk dat er een adviseur is die mee kan gaan in zijn tempo. Daarbij streeft doorKees naar transparantie en flexibiliteit. Dit doen ze door vaste prijzen aan te bieden met duidelijke voorwaarden en door de optie te geven om zaken zelf te regelen met behulp van gratis templates. 

Inspelen op trends van nu en in de toekomst

Verder maakt de website gebruik van tools en formulieren waarmee je als ZZP’er zelf jouw persoonlijke kosten kan berekenen. Gecombineerd met een 24/7 antwoordservice trekt het doorKees platform hiermee de ZZP’er de 21e eeuw in. Kees Post: “Dat we bijzonder zijn is duidelijk en ik kan als voorbeeld naar de arbeidsongeschiktheidsverzekering verwijzen; wij zijn de enige partij in Nederland waarbij Hbo’ers en Wo’ers zonder advieskosten een AOV kunnen afsluiten.’’  

De service en persoonlijke aandacht die je voor een breed scala aan diensten krijgt bij het platform doorKees, is hetgeen wat het platform zo uniek maakt. Klanttevredenheid staat bij doorKees hoog in het vaandel. Het bedrijf blijft groeien en houdt zicht op belangrijke trends zoals de nieuwe privacywet AVG. Kees Post: “We hebben nu de diensten ‘juridisch’, ‘administratie’ en ‘verzekeringen’. De bedoeling is om dit in een later stadium uit te gaan breiden met andere diensten.”